zaterdag 18 augustus 2012

Eerste batiks binnen!

Ik mocht vandaag weer wat stofjes kopen. Ik had laatst een cadeaubon van mijn schoonouders gekregen, die ik zeer nuttig aan ondergoed en sokken voor manlief en de kinderen bij de Hema besteed had, dus de waarde ervan mocht ik bij mijn favoriete winkeltje uitgeven. En dat was natuurlijk leuk. Voor mijn Sylvia's Bridal Sampler had ik al genoeg leuke stofjes (al hoewel, wat is genoeg?!), dus ik ben alvast begonnen met verzamelen voor de Flower Basket Medaillon van Kim McLean. Batiks dus, zeven mooie stofjes. En nog genoeg ideeën voor stofjes die ook mooi gaan passen.

En nog meer groot nieuws! Ik heb mijn Eerste Sampler af! Vanmiddag heb ik hem op quiltclub laten zien. Gisteren heb ik de laatste steekjes in de bies gezet en hem daarna snel gewassen en in de droger gemikt. Gelukkig gingen alle potloodstrepen eruit die ik als hulp voor het quilten had neergezet. Pas later realiseerde ik me dat het weleens zou kunnen blijven zitten en toen werd ik wel een beetje bang. Maar Goddank, alles is eruit gegaan en de kleuren zijn niet doorgelopen. Dus nu heb ik een heel mooie quilt! De eerste quilt die ik zelf houd, na het roodwitte babyquiltje voor Amber en de blauwbruine quilt voor mijn vader. En daar zal ik morgen foto's van maken om het ook aan jullie te kunnen laten zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.