vrijdag 6 mei 2016

6 x 6 = 36

Weer een stel blokken klaar en ik heb er weer genoeg getekend om er weer tegenaan te kunnen.
Oudste zoon vindt het nog steeds mooi. Pffff! 

Na een koude eerste week werd het in de loop van de tweede week meivakantie  beter weer. Vandaag heb ik enorm genoten van onze tuin. De jongens hebben waterspelletjes gespeeld en iedereen heeft ineens zo'n zomerse snoet.
Straks gaan we ook nog barbecuen, het voelt haast als zomer! Meestal zijn we niet zo vroeg met de kooltjes, maar de kinderen hadden er alweer zo'n zin in! Voor mij als vegetariƫr is het een alternatieve barbecue met mais en aubergine en aardappelsalade en dat vind ik minstens zo lekker.
Geniet van het mooie weekend!

1 opmerking:

  1. Mooi hoor! Ik vind de gele sterren op de donkerblauwe achtergrond prachtig. Zo wordt het een vrolijke quilt. Daar gaat je kleine man vast heel lang plezier aan beleven :-) grtjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.