zaterdag 27 februari 2016

Kijken kijken niet kopen?

Al een poosje was ik aan het randen shoppen.
Kijken kijken niet kopen, natuurlijk.
Ik ben gék op al die heerlijke quiltwebshops waar je rustig rond kunt snuffelen.
Ben uiteraard ook gek op mijn Quiltkabinet, maar ik had al gezien dat daar niet de stof was die ik zocht. Hoe die stof dan wel precies moest zijn?

Laatst trof ik 'm aan. Liefde op het eerste gezicht. Een prachtige stof van Dutch Heritage, uit de serie Indian Rhapsody. De stof voor mijn broderie perse is VOC van Dutch Heritage, deze randstof zou er dus prachtig bijpassen.
Toch kocht ik de stof niet direct, tweeëneenhalve meter stof is toch een behoorlijke uitgave, ook voor liefde op het eerste gezicht.
Dagelijks keek ik even naar het plaatje van de stof. Mooi! Vorige week zaterdag liet ik het fotootje op de Quiltclub zien. Mooi, toch? 
Alles wat ik al dacht, werd bevestigd: prachtig! Dit past precies! Deze moet je niet laten liggen, daar krijg je vast spijt van! 
Liever liefde op het eerste gezicht dan spijt, dus mijn kijken werd eindelijk kopen. Woensdag viel de dikke envelop in de brievenbus en jeminee, in real life is de liefde alleen maar groter! Kan niet wachten om met deze stof aan de slag te gaan! Wat vinden jullie ervan?

De jongens zijn weer praktisch gezond. Ikzelf jammer genoeg niet meer. Uiteraard komt het bij mij in de vakantie: ik ben snip-, maar dan ook echt snipverkouden... 

1 opmerking:

  1. De randstof is in een woord GEWELDIG. Daar heb je goed aan gedaan en ja, het zijn wel even kosten die je moet maken. Wat vervelend dat jij nu zo verkouden bent. Hele goede beterschap meis. Groetjes van Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.