donderdag 16 augustus 2012

Olifanten uit het verleden

Tijdens ons verblijf in de tent in de tuin van mijn schoonouders, was het op een gegeven moment tijd voor een bad voor de jongens. Hoog tijd. Het mooie van dit luxe vakantieverblijf was, dat er in het waslokaal gewoon een stapel handdoeken klaar lag. En één van die handdoekewn herkende ik. Die had ik bijna 11 jaar geleden zelf geborduurd! Voor het sinterklaasfeestje van de familie had ik voor iedereen een handdoek geborduurd. Zeven stuks, voor mezelf geen, want ik had het hier al druk genoeg mee.

De olifantenhanddoek van mijn schoonmoeder is er dus nog steeds en ziet er na al die jaren nog steeds goed uit. Grappig om met zo'n handdoek uit het verleden mijn zoontje af te drogen.

Zelf heb ik alleen nog steeds geen geborduurde handdoek. En mijn jongste zoon ook niet, realiseerde ik me laatst. Tijd om daar wat aan te doen? Moet ik toch die borduurnaald weer eens oppakken?

1 opmerking:

  1. Heel leuk dat je dit terugziet. Het zal wel enige nostalgie teweeg brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.